جهاد اسلامی: تجاوز علیه مسجدالأقصی جنگ مذهبی را شعله‌ور خواهد کرد

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالأقصی، اقدامی خطرناک برای تحمیل سلطه صهیونیستی بر آن است.

جهاد اسلامی: تجاوز علیه مسجدالأقصی جنگ مذهبی را شعله‌ور خواهد کرد

به گزارش گروه بین‌الملل پایانه مسافربری اتوبوس، «احمد المدلل» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در واکنش به یورش «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت قومی رژیم صهیونیستی به مسجدالأقصی، درباره ملتهب شدن اوضاع فلسطین هشدار داد.

«ایتمار بن گویر» وزیر افراطی امنیت قومی رژیم صهیونیستی، برای دومین بار از زمان تصدی پست وزارت در کابینه «بنیامین نتانیاهو» به صورت غیرقانونی به همراه شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست وارد صحن‌های مسجدالاقصی شد.

بنابر گزارش شبکه فلسطین الیوم، المدلل در این خصوص گفت: «آنچه کابینه رژیم اشغالگر در قدس و مسجدالأقصی انجام می‌دهد، اقدامی تحریک‌آمیز و خطرناک برای تحمیل حاکمیت صهیونیستی بر این مکان مقدس است».

وی آزادگان امت را به اقدام برای حمایت از مسجدالأقصی و دفاع از آن فراخواند و تأکید کرد که ورود غیرقانونی بن گویر به مسجدالأقصی تحت حمایت صدها نظامی ، برگزاری جلسه کابینه رژیم اشغالگر در بخش زیرین مسجدالأقصی و تبدیل قدس به پادگان نظامی، به معنای آن نیست که رژیم افراطی توانسته است حاکمیت خود را بر قدس و مسجدالأقصی تحمیل کند.

وی افزود:«این اقدامات رژیم صهیونیستی چیزی از جایگاه مسجدالأقصی در نزد فلسطینیان، اعراب و مسلمانان تغییر نمی‌دهد بلکه درگیری‌ها را بیشتر کرده و آتش درگیری در سرزمین فلسطین و حتی جبهه‌های دیگر را شعله‌ور می‌کند».

المدلل همچنین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی هرگز توان ورود به نبردی را که احتمالا نبرد مذهبی منطقه‌ای باشد، ندارد اما این اقدامات تحریک‌آمیز صهیونیست‌ها، وقوع این نبرد را سرعت می‌بخشد.

 

پایان پیام/.