«عادی‌سازی جنایت است»؛ انتقادها از آل‌خلیفه و سازشکاران عرب دوباره بالا گرفت

مردم و نمایندگان بحرین، کمپینی را در مخالفت با روابط رژیم آل‌خلیفه و رژیم صهیونیستی در فضای مجازی به راه انداختند و باری دیگر بر مخالفت خود با عادی‌سازی در تمام زمینه‌ها تاکید کردند.

«عادی‌سازی جنایت است»؛ انتقادها از آل‌خلیفه و سازشکاران عرب دوباره بالا گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل پایانه مسافربری اتوبوس، جلسه اخیر نمایندگان مجلس بحرین که با حاشیه‌ها و بحث‌هایی بر سر اطلاق نام «رژیم صهیونیستی» به موجودیت جعلی «اسرائیل» توسط نمایندگان این کشور همراه شد، باعث شد تا کاربران عرب‌زبان توئیتر به همراه بحرینی‌ها موجی از مخالفت‌ها و انتقادها با عادی‌سازی عربی را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش بگذارند.

نمایندگان پارلمان بحرین؛ نمایشی از شرافت و غیرت در برابر سازشکاران

با وجود آنکه بحرین از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ به جمع کشورهای عادی‌سازی کننده روابط با رژیم صهیونیستی درآمد اما در جلسه اخیر پارلمان این کشور مشخص گردید که نمایندگان منامه نظر دیگری در مورد توصیف وتعامل با «اسرائیل» دارند.

در جلسه سه روز گذشته (چهارشنبه، یک فوریه) پارلمان بحرین، «ممدوح الصالح» یکی نمایندگان بحرین، موجودیت جعلی «اسراییل« را «رژیم صهیونیستی غاصب» خواند. با این حال، «احمد بن سلمان المسلم»، رئیس پارلمان بحرین، این توصیف را رد کرده و گفت که عبارت «رژیم صهیونیستی» باید از سخنرانی‌ها خط زده شود؛ این امر باعث شد تا «زینب عبدالامیر»، نماینده دیگر مجلس، در بحث مداخله کرده و با گفتن جملاتی، از تداوم خطاب إسرائیل به عنوان موجودیت غاصب و رژیم صهیونیستی حمایت کند.