قیام کننده عدالت در پس پرده غیبت است/ توصیه به جامعه روحانیت و رعایت اخلاقیات

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید شخصی باشد که عدالت را اقامه کند، ترکیب آن با قیام عدالت تبدیل به مدینه فاضله خواهد شد، ما اقامه‌کننده عدالت را در پس پرده غیبت داریم، باید خودمان را آماده ظهور کنیم، ما جامعه روحانیت باید اخلاقیات را رعایت کنیم.

قیام کننده عدالت در پس پرده غیبت است/ توصیه به جامعه روحانیت و رعایت اخلاقیات

به گزارش پایانه مسافربری اتوبوس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در مراسم جشن نیمه شعبان و آئین عمامه‌گذاری جمعی از طلاب، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت مهدی (عج) اظهار کرد: طلاب حاضر با ملبس شدن افتخار سربازی امام زمان (عج) را کسب خواهند کرد. وی افزود: یک جامعه برای عادل بودن دو شرط دارد اول اینکه همه آحاد آن عدالت‌خواه و عدالت‌محور باشند، دوم هم اینکه باید حاکمی بر آن جامعه حکومت کند که به اقامه عدل و قسط بپردازد. محمدی‌لائینی خاطرنشان کرد: اگر مردم عدالت‌پیشه نباشند و منتظر باشیم که حکومتی عدالت را گسترش دهند نمی‌شود، همچون حکومت حضرت علی (ع)، بنابراین مردم باید به جایی برسند که از عمق وجودشان به‌دنبال عدالت باشند. نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در بحث مثلا انتخابات اگر ملاحظات فامیلی و پولی نباشد و فقط برای صلاحیت و رضایت خدا باشد برایند و خروجی خیلی خیلی بهتر خواهد شد، اما همه چیز ما ملاحظات گوناگونی است که جامعه را از عدالت دور می‌کند، باید شخصی باشد که عدالت را اقامه کند، ترکیب آن با قیام عدالت تبدیل به مدینه فاضله خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ما اقامه کننده عدالت را در پس پرده غیبت داریم، عنوان کرد: باید خودمان را آماده ظهور کنیم، ما جامعه روحانیت باید خالصتر از همه باشیم و حرکات ما بر طبق موازین عدل و انصاف باشد و نه هوا و هوس. این مسؤول ضمن ارائه تذکر به طلاب حاضر، تاکید کرد: تصمیم بگیرید در هر جلسه وقتی قرآن خوانده می‌شود حرف نزنید و اگر کسی هم حرف می‌زند به حرفش گوش نکنید، دوم اینکه قبل از اینکه آیه‌ای که می‌خواهیم بخوانیم نگاهی به قرآن بکنیم، همچنین غلط بودن قرائت نماز بد است، حتما نماز را درست قرائت کنید. وی اضافه کرد: تصمیم بگیرید حداقل روزی یک بار به امام زمان (عج) سلام کنید، همچنین سعی کنید حداقل یکی از بچه‌های خودتان را طلبه کنید، همانطور که کسی باعث شده شما طلبه شدید، هیچ راهی بافضیلت‌تر از راه سربازی امام زمان (عج) نیست، باید این مزیت را در خانواده خودمان نهادینه کنیم، تقوا داشته باشیم و شان و شئون طلبگی را بدانیم، در کلاس‌های اخلاقی شرکت کنیم و کتاب‌های اخلاقی بخوانیم، همه به اخلاق نیاز داریم. به گزارش فارس، همچنین جشن بزرگ نیمه شعبان در مصلی نماز جمعه رامسر، با حضور جمع کثیری از روحانیون، مدیران و مسؤولان این شهرستان برگزار شد،  در این جشن باز هم رشادت‌های شیر زنان زمان دفاع مقدس دوباره تکرار شد که پیشانی بندهای امام حسین بر سر فرزندان خود می‌بستند و به جبهه اعزام می‌کردند.

دو شیر زن رامسری که فرزندان‌شان ملبس به لباس روحانیت در حوزه المهدی رامسر شدند در مصلی نماز جمعه در حضور اقشار مردم و مسؤولان رامسر عمامه را بر سر فرزندان‌شان گذاشتند و و فرزندان نیز پاهای مادرشان را بوسه زدند. پایان پیام/۸۶۰۴۱/م